Thoughtform

Soms kunnen processen getriggerd worden lang voor het daarbinnen tot een crisis komt..

Zo kwam ik zelf via de mieren en termieten waarmee ik het leven in miljoenensteden eerder vergeleek, in een situatie die behoorlijk nijpend was.

Eerst keek ik naar een natuurwetenschappelijk programma op de BBC, waar men kikkerlijken toonde die werden gemaakt door aanvallende insecten, larven van een keverachtige. Men liet zien hoe de larve dat deed, door zich te vermommen als een smakelijke hap..het was een gruwelijk beeld, om aan te zien hoe de kikker op medogenloze wijze werd aangevallen en in stukken gebeten.

Ik had snachts een afschuwelijke droom, en ook daar speelde een medogenloosheid een rol waardoor er vele afschuwelijke en van binnenuit aangevallen doden vielen, allemaal vrouwen.

Ik vroeg, eenmaal wakker, wat dit te betekenen had. en ik zag ineens in mijn rechter lichaams helft een enorm groot insect zitten. wat meedogeloos was. Het was een akelige gewaarwording en ik vroeg of het weg gehaald kon worden.

Via mn hoofd werd het “innerlijke dier” verwijderd, het was dood. en het werd ergens neergelegd en later begraven. Maar dat was nog niet het einde.

Er was een soort “huls” blijven zitten , meende ik, en ik vroeg me af wat ik daar mee zou moeten doen..

Heb er een dag over gedacht en af en toe liet ik het gevoel weer toe en het was buitengewoon angstig om te ervaren. Iets zo kwaadaardigs wat levensgroot in je mentale lichaam zit.

Ik vroeg mijn lieve begeleidster en mentor uiteindelijk om hulp. Had haar heel lang niet gesproken en was benieuwd.

Ook voor haar was dit nieuw . Maar we kwamen er achter dat het ging om een boosaardige Thoughtform. Een geschapen demon. Niet uit dit leven, maar uit het leven van mij als een sjamane in Afrika. Ik ben heel vaak sjamaan geweest, en nu ging het om een aanval van twee vrouwen die nog maar voor het eerst op aarde waren geincarneerd. Ze hebben er jaren over gedaan om macht te krijgen over mij en mijn werk, en ik werd zo een kanaal van hun kwade bedoelingen.

Een zorgvuldig geschapen demonische gedachtenvorm. Naar het concept van de wezens op de planeet waar ze vandaan kwamen..waar insectachige kwaadaardigheid heel gewoon was en een Despoot aan de macht was, in die afschuwelijke hoedanigheid. Alles even gruwelijk. Zonder enig gevoel, en duister.

Na de ontrafeling van deze dingen, is het residu wat nog in mn mentaallichaam zat, weggehaald en hebben 2 chirurgen nog een paar blokkades weggehaald.

Het was al met al een heel gebeuren en ik was opgelucht en zeer dankbaar. En mijn mentor en begeleidster kon nu ook verder, want deze kwestie was net wat ze nodig had om een andere situatie op te kunnen lossen.

 

 

Auteur: De Druïde

Schrijver-Tekenaar-Beeldendkunstenaar-Druïde

Geef een reactie

