Fairies

Eens had ik een tuin in Eden-s , een piepklein plaatsje in Friesland. Het was een waar paradijs, waar ik samen met mijn vriendin hard aan had gewerkt. Een tuin waar ruimte was voor de Fairies, of het kleine volkje, the Fair folk, the fairy folk, the fae…elfen kabouters etc.

Ze waren daar op zeker moment. Ik wist het, anderen merkten het, er was een deel in de tuin, wat voor hen was, bij de ronde vijver, achter de berkenbomen. Daar waar haast niemand kwam of zich te veel bemoeide met de tuin. De plek was volmaakt..een dromerige en stokoude terp..

Ik had het beloofd aan hen..ze konden daar zijn zolang ik daar was. ..Ik was de hoeder van die tuin.

Helaas moest ik na jaren verhuizen, en al wilde men zn best doen ..ik kwam er terug en wist dat ze vertrokken waren. Het is niet aan iedereen kennelijk, om dit soort fenomenen te kunnen laten zijn.

Nu heb ik eindelijk een nieuwe tuin….Misschien niet meteen super groot, maar er is wel sfeer…Dus ik hoop dat er hier toch weer plek zal zijn voor the Fair ones..

Ik zal werken aan de juiste samenhang van bomen, wildgroei en planten..en mogelijk iets met een waterplek… dat in elk geval….En dan is het een kwestie van tijd.

Kikkers komen, salamanders..allemaal soorten dieren..en uiteindelijk…

🙂

 

 

Auteur: De Druïde

Schrijver-Tekenaar-Beeldendkunstenaar-Druïde

Geef een reactie

