Kleur (bekennen)

Ben toe aan een nieuwe bril, een roze. Een zonnige kijk. Multifocaal, al mag Multivocaal ook wel van mij. En niet te duur want ik heb geen geld voor een dure bril dus dat wordt Hans in Oosterwolde. Misschien dat die wel even een arm om mij heen wil slaan ook, omdat dat heel normaal is eigenlijk, zodat ik er financieel weer tegen kan t komende jaar.

15 maart mogen we stemmen, en dan wil ik het wel graag goed doen, en niet perongeluk het hokje M.Rutte rood maken, omdat ik de juiste bril niet bij me had..of omdat dat eigenlijk oranje moet zijn, maar beter leeg kan blijven.

Roze Rood en Oranje, en dan Groen en Blauw ? Ik neem een kleurdoos mee denk ik, maar misschien worden ze dan zenuwachtig op het stembureel.

Ik ben anders wel van de kleur, en ook wel kleur bekennen. En veel kleuren graag.

Dan maak ik dus op lijst 10 maar het eerste hokje rood, de 15e.

 

 

 

Auteur: De Druïde

Schrijver-Tekenaar-Beeldendkunstenaar-Druïde

Geef een reactie

